Project Description
LED scherm beursstand huren @LEOPHARMA
Van ontwerp naar resultaat
Een echte eyecatcher die de volledige aandacht grijpt? Daar tekende LEO Pharma voor, toen ze ons contacteerden voor een samenwerking. LEO Pharma wilde immers iets absoluut unieks kunnen aanbieden tijdens het jaarlijkse congres voor Dermatologie en koos daarom voor een innovatief concept: de LEDshelf.Â
Met dit gepersonaliseerde schap in de wand creëerde LEDify een atypisch 3D-effect, waardoor heel wat dermatologen aandachtig – en onder de indruk – aan de beursstand bleven gekluisterd. Bovendien konden ze genieten van een interessante video op maat, die hen volledig onderdompelde in de wereld van LEO Pharma.
Of de dermatologen onder de indruk waren van LEO Pharma’s producten? Daar kunnen we ons niet over uitspreken. Over onze schermen daarentegen…
Afwerking tot in de puntjes
Dermatologen hebben in hun dagelijkse job oog voor de kleinste details en dus… moest onze LEDshelf tot in de puntjes worden afgewerkt!Â
Om aan hun kritische blik tegemoet te komen, werd het LED-scherm van LEO Pharma dan ook voorzien van een strakke contourframe. Dit frame werd vakkundig afgewerkt met mooie Dibond-platen en netjes dichtgekit met zwarte siliconen.
Dit prachtige geheel miste echter nog iets: een gepersonaliseerde finishing touch. En we moesten kosten noch moeite besparen! Op vraag van LEO Pharma freesden we daarom, als prachtige kers op de taart, een op maat gemaakt logo uit, dat we aan de linkerbovenkant monteerden.Â
Zo scoorden we goede puntjes… tot in de puntjes!
3D-rendering by LEDify
Het marketingteam van LEO Pharma mailde ons heel wat beeldmateriaal door voor de video. Deze beelden stelden we zelf samen en we zorgden meteen ook voor de juiste, technische LED-optimalisatie, waardoor het logo perfect werd afgebeeld, de teksten op de juiste plaats verschenen en de overgangen filmisch perfect in elkaar overvloeiden.Â
Op vraag van LEO Pharma maakten we bovendien op voorhand een (ver)heldere(nde) 3D-simulatie van de video, zodat ze het volledige totaalplaatje exact konden visualiseren en beoordelen. Voor ons was dit een ‘first’… maar na de lovende reacties van de klant zéker geen ‘last’!